کاشت مو برای پیشانی های بلند

کاشت مو برای پیشانی های بلند

 

از نظر زیباشناسی، فاصله خط رویش موی سر تا ابروها، در حات طبیعی و استاندارد ۵.۶ سانتی متر است که این اندازه می تواند در برخی افراد بیشتر شود. هر چه این فاصله کمتر باشد، سن کمتر نشان داده می شود و زیبایی چشم ها بیشتر به نظر می آید.

پیشانی بلند می تواند خود یکی از زیبایی های ظاهری باشد و بسیاری از افراد هیچ مشکلی با این مورد ندارند، اما از آن جایی که بحث زیبایی کاملا سلیقه ای است.

برخی افراد از بلند بودن پیشانی خود ناراضی هستند و احساس می کنند چهره شان مردانه به نظر می رسد و دوست دارند پیشانی کوتاه تری داشته باشند. اما دلیل بلند بودن پیشانی در برخی افراد چیست؟

بلند بودن پیشانی در وهله اول می تواند مادرزادی باشد و این حالت به این دلیل است که فرد از ابتدا، خط رویش موی عقب تری نسبت به دیگر افراد دارد.


عامل بعدی، ریزش مو است. در واقع، زمانی که ریزش مو از قسمت جلوی سر آغاز می شود، خط رویش مو عقب نشینی می کند و باعث می شود پیشانی بلندتر به نظر برسد.


به هر حال، بلند بودن پیشانی هر دلیلی که داشته باشد، می تواند برای فرد ناخوشایند باشد و راه هایی برای زفع این مورد وجود دارد.

کاشت مو برای پیشانی های بلند

 

کاشت مو در افراد با پیشانی های بلند


الگوی ریزش مو در هر فردی متفاوت است و ریزش در برخی افراد از قسمت جلوی سر آغاز می شود، خط رویش مو عقب می رود و پیشانی بلند به نظر می رسد.

در چنین شرایطی، اگر فردی در ناحیه بانک مو، فولیکول به میزان کافی داشته باشد، کاشت مو نتایج بسیار درخشانی را به همراه خواهد داشت.

در صورتی که کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو و توسط پزشک باتجربه و ماهر انجام شود، بهترین نتایج در کوتاه شدن پیشانی را به همراه خواهد داشت.

امروزه کاشت مو با روش هایی انجام می شود که کمترین میزان زخم و خونریزی را به همراه دارد و هیچ گونه دردی حین مراحل کاشت، احساس نمی شود، و از آن جایی که کاشت مو در این افراد، تنها در قسمت جلوی پیشانی انجام می شود، طول دوره نقاهت و مراقبت های آن به مراتب کمتر از کاشت مو برای تمام قسمت های سر می باشد.

کاشت مو برای پیشانی بلند در چه سنی باید انجام شود؟


در واقع محدودیت سنی در انجام کاشت مو برای پیشانی بلند وجود ندارد. با این حال، توصیه می شود این روش از ۲۷ سالگی به بعد که روند ریزش مو ثابت شده است، انجام شود چرا که ممکن است بعد از کاشت، هم چنان ریزش موهای جلوی سر ادامه پیدا کند و نتایج جراحی از بین برود.

به علاوه این که، در برخی موارد ممکن است روند و الگوی ریزش مو به گونه ای باشد که با مصرف دارو یا استعمال لوسیون کنترل شود و یا کاشت مو به تاخیر بیفتد.

چه مدت طول می کشد تا نتایج کاشت مو برای پیشانی های بلند مشخص شود؟


نتایج کاشت مو برای پیشانی های بلند، بلافاصله بعد از کاشت مشخص نمی شود و افراد باید برای رسیدن به نتایج دلخواه شان کمی صبور باشند. معمولا سه تا چهار ماه زمان نیاز است تا موهای کاشته شده مجدد رشد کنند و نتایج نهایی مشخص گردد.

بعد از اولین رویش مو، دو تا سه ماه طول می کشد تا موها به اندازه مناسب برسند.

8 دیدگاه دربارهٔ «کاشت مو برای پیشانی های بلند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا